петак, 11. септембар 2015.

Kolač sa nanom - bez brašna


Ukoliko volite vazdušaste, lagane, a opet sočne i čokoladne kolače- ovaj je za vas. Još kada dodam da ne sadrži brašno i da se lako sprema, mislim da se, kao ni ja, nećete dvoumiti oko pitanja da li da ga spremite. Kada su ovakvi dani, ponekad imam osećaj da rernu prosto ne isključujem. Šta vi najčesće radite kada ste kod kuće, a napolju lije kiša? :)

Od sastojaka vam je potrebno:

150 g crne čokolade
5 jaja
80 g šećera
30 g kakao praha
80 g putera/margarina
1 kesica praška za pecivo
Listići nane (20-30)
*Takođe možete koristiti čaj od nane ukoliko ne možete da pronađete svežu

Priprema:

Otopiti čokoladu sa puterom.
Umutiti žumanca sa šećerom dok smesa ne postane što penastija. Zatim tome dodati otopljenu čokoladu sa puterom, zatim kakao i prašak za pecivo, a potom sitno iseckane listiće nane.
Na kraju umutiti belanca u čvrst šne i polako špatulom sjediniti sa drugom smesom.

Prebacite smesu u pleh koji ste prethodno podmazali ili obložili pek papirom i pecite na 180 C oko 20 minuta sa uključenim ventilatorom, a potom još desetak minuta bez ventilatora.

*Pleh 20x30

Sačekajte da se malo prohladi, a potom služite uz sladoled, šlag, čokoladni toping, šećer u prahu ili jednostavno bez ičega. :)

*Ja sam deo smese izlila u pleh (pa sam zato koristila malo manji pleh), a deo u korpice za mafine, jer me je zanimalo kako će ispasti i jako sam zadovoljna. :) Najlakši mafini ikada, a dodala sam i malo šlaga na dva preseka. :)

Prijatno. :)





Нема коментара:

Постави коментар