среда, 7. септембар 2016.

Brusketi sa sirom


Ne znam za vas, ali brusketi su jos jedna stvar koju bih svaki dan mogla da jedem.
Lako se i brzo pripremaju, uglavnom od vecine sastojaka koje vec imamo u frizideru. Camember sir sam u poslednje vreme cesce pocela da koristim, jer mi se bas svidja taj ukus, ali iskljucivo nakon sto se zapece u rerni, nikako drugacije. Ukoliko ga ne volite, mozete ga zameniti nekim kackavaljem ili ga jednostavno potpuno izbaciti iz recepta. :)

Od sastojaka vam je potrebno:

6 parcica bageta
1 cen belog luka
100 g krem sira (mozete uzeti i onaj sa zacinskim biljem
1  loptica mocarele
50 g fete, po zelji, meni je bila ostala, pa sam iskoristila
5-6  ceri paradajza
2-3 kasike maslinovog ulja
150 g camember sira
So, biber (koristila sam crveni)

Priprema:

Iseci cen belog luka na pola i svako parce malo utrljati time. Zatim politi svako parce sa malo maslinovog ulja, pa premazati krem sirom. Nakon toga staviti mocarelu, malo fete, zatim naseckan ceri paradajz i preko kriske camembera. Isprskati sa malo mas. ulja. 
Zapeci u rerni 10-15 minuta na 180 stepeni.
Kada izvadite iz rerne, na svako parce stavite malo susenog paradajza, po zelji soli i bibera i svezeg bosiljka.


Prijatno. :)



Нема коментара:

Постави коментар