субота, 2. мај 2015.

Galete/bakin kolac



Evo recepta za bakin kolac, mekan odmah, ali i narednih dana, ukoliko uspe da vam opstane toliko, naravno. :)
Uz sam recept, imate nekoliko slika kao predloge za serviranje..

Od sastojaka vam je potrebno:

4 jaja 
200 ml ulja
250 g secera
250 ml mleka 
2 kesice vanilinog secera
1 prasak za pecivo 
550 g brasna
Narendana korica limuna 

*Uvek rendajte samo onaj gornji. Zuti, deo limuna, jer je samo on onako lep i kiseo. Beli deo je samo gorak.

Priprema:

Prvo umutiti belanca, pa uz stalno mucenje dodati secer, vanilin secer, zumanca, ulje i mleko, a potom brasno, prasak za pecivo i koricu limuna.

Sipati u pekac za galete malo vise od pola kutlace (prilagoditi kolicinu vasem pekacu/kutlaci).


*Takodje mozete, kada potrosite pola fila, dodati dve kasike kakao praha i 2 kasike mleka, pa napraviti i tamnije galete, nesto drugacijeg ukusa


Preukusne su uz otopljenu cokoladu (ja sam je sa malkice mleka izmesala), sa vocem, sladoledom... Ima mnogo varijanti. A opet i one su lepe same, jer se taman malo oseti limun. :)

*Takodje mozete koristi koricu pomorandze umesto limuna. 


Galete na sledecoj fotografiji sam delom umocila u otopljenu cokoladu, malo posula secerom u prahu i posluzila uz rendanu cokoladu, sumsko voce i sladoled.

3 коментара:

  1. Pohvale za recept :-) danas sam pravila, brzo se prave, jako su ukusni kolaci i najvaznije nista se ne lepe za pekac niti treba podmazivanje istog! Moji decaci ih jedu sa uzivanjem.

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Mila, u poslednjih par dana pravila sam par poslastica po tvojim receptima- americku pitu, pitu sa visnjama, danas galete, nikad bolje nisam probala! Svaka ti cast na divno objasnjenim receptima, divnim fotografijama koje mame i hvala ti puno! Svaki dan prekontrolisem da li si izbacila nesto novo. :D :*

    ОдговориИзбриши