четвртак, 06. август 2015.

Odrzavanje linije

S obzirom na mnogobrojna pitanja o odrzavanju linije, resila sam da ovaj post posvetim upravo tome.

Dakle, sto se same trudnoce tice, kao sto i po slikama mozete da vidite, nisam se ugojila pa maltene ni gram - pricam o visku kiligrama. Samu trudnocu sam odlicno podnela, nisam imala nikakve mucnine, a ni gorusicu kasnije. Dosta sam srece imala, mada je sve to individualno. Ono sto mozete da radite, kako biste pomogle sebi da ne dobijete preterani visak kilograma jeste da uvedete makar neke male dnevne rutine i sigurno i rezultati nece izostati.

Rutina: 
Limun:
Svaki dan sam zapocinjala iscedjenom polovinom limuna u casi mlake vode.. Ma koliko bezazleno delovalo, to je zaista odlicna stvar, za ciscenje organizma od toksina, za kozu itd.

Voda:
Piti minimum 8 casa vode dnevno, leti i vise i izbegavati sokove. Ja pijem zaista mnogo vode.


Jabuke:
Dnevno sam jela minimum 4-5 jabuka, bez obzira na doba, a ponekad sam ih prelivala sa malo soka od limuna.. Bila sam zaista prijtano iznenadjena koliko sam se samo dobro osecala.
Grejpfrut:
Minimum jedan grejp u dva, tri dana.

Lan
Ubacivala sam ga gde sam stigla, ne moze da skodi, a odlican je za varenje.
*Odlicno je sipati kasiku lana u solju kefira ili jogurta i popiti ujutru i/ili uvece.

Vreme:
Nisam jela nocu, nocu sam spavala.
Mislim da je sve to u glavi - "zelja" za slaninom u tri ujutru i slicno.. Kod mene to ne ide tako. 

Treninzi:
Naravno, tokom trudnoce nisam trenirala, ali jesam do nje.. I mogu vam reci da je to bilo od velike pomoci.
Trudila sam se da budem aktivna koliko 
god je to moguce i setala sam stalno.
Nisam se oslanjala na parolu - trudna sam, pa da mi svi udovoljavaju, vec sam se sve trudila sama da zavrsim..
Sest meseci posle porodjaja sam nastavila da treniram, nisam mogla ranije, jer sam morala da se porodim carskim rezom.
*Recite ukoliko zelite da vam napisem i kako izgledaju moji treninzi.

Na fotografiji sam u 30. nedelji trudnoce... Pre toga je stomak poceo jedva malo da se pojavljuje oko 2-3 nedelje ranije, a tada se, cini mi se, preko noci pojavio.


Zatim, 37. nedelja trudnoce.


Vece pred i nedelju dana nakon porodjaja....

I fotografija uslikana 15 dana nakon porodjaja.. 

Sada, vise od 10 meseci nakon porodjaja moj stomak izgleda ovako, a to je opet se nadam dobra priprema, za drugo dete koje prizeljkujem. :)


A evo i slike kako je izgledalo kada sam bebu povela sa sobom. :)

Da li sam preskocila neko pitanje na ovu temu?
Ukoliko jesam, slobodno reite, a ja cu rado odgovoriti na sva pitanja. :)

13 коментара:

  1. Koliko cesto jedes slatkise i koliko cesto dopustas sebi neku brzu hranu i slicne stvari? Izgledaaaas... Juuuu, mama avion! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno... :)))
      Najiskrenije, brzu hranu jedem ponekad, odnosno nekad i jednom nedeljno, a nekad i mesecno ili redje, posto i sama mnogo volim da spremam hranu, pa kupujem gotovu iskljucivo kada nisam u mogucnosti da pripremim nesto. Ali i tada cu uvek pored toga uzeti nesto zdravo.
      A slatkise jedem na periode, nekada me uhvati neko ludilo i jedem maltene svaki dan, dok neki naredni period skoro uopste. Ali sve je to umerenim kolicinama i po mogucstvu samo preko dana. Od malih kolicina i uz nesto zdravije u toku dana (a naravno jos ako uspete i da istrenirate) nece vam se maltene nista lepiti. :)

      Избриши
  2. Draga Mila super post..
    Ja sam inace onako normala ni debela ni mrsava..
    Sad sam 28nedelja upravo se vratila od doktora i 10 kg više.rekao mi da pripazim i dobro me iskritikovao �� Jedem zdravo koliko mogu slatkiše izbjegavam vode 2l minimum i opet toliko,ne znam sta da radim i jedem sad upala sam bas u depru moram sad ovih zadnjih mjeseci paziti..Najgore što se baš čuvam i kile idu.. Eto pokusacu sa limunom i vodom i sokove izbaciti...sve..pozdrav od mene pomalo tužne..mada najbitnije da beba ok..

    ОдговориИзбриши
  3. P.S.
    Izgledaš savršeno svaka cast

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti puno... :)))
    Pokusaj koliko mozes da se pridrzavas ovih stavki, jer zaista, ko god da je probao ubrzo je poceo i rezultate da primecuje, a stomak pocne kao sat da radi. :) Ako nesto zelis, slobodno mi posalji i mail na mila.vujisic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  5. Dobro jutro uz čašu vode sa limunom :))
    Hvala ti puno na postu, savjetima i pisacu na mail pokusacu ne biti naporna..
    :)) Veliki pozdrav za tebe i tvog sincica :*

    ОдговориИзбриши
  6. Bravo! Najbolje je krenuti sto pre i ne voditi se parolom "od ponedeljka", jer taj ponedeljak uglavnom retko dodje. :)
    Stize odgovor i tamo... :) :*

    ОдговориИзбриши
  7. E pa Mila, nadam se da si dobra osoba, koliko se i cinis jer onda imas sve. Predivnu porodicu, diiivno detence, ljubav, sposobna si, lepa, zgodna i jos nam ovde pomazes. :) Svaka ti cast, samo tako nastavi, nadam se da ces uspeti u ovome sto radis, mada i ovo je vec jako velik korak, mislim na blog.:)

    ОдговориИзбриши
  8. Draga Mila, ako može neka rečenica kako si se oporavila poslije poroda,jesi nosila kakav steznik i sl..pozz veliki divna si

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno. :) Iskreno, imala sam steznik, ali ga nisam bukvalno dva puta nosila, nesto mi je bas smetao, iako sam cula da je nekim majkama koje su se takodje porodile carskim rezom dostao pomogao. Dojila sam bebu, sve sam jela, samo sam izbegavala hranu koja nadima (kupus, grasak, pasulj, jako zacinjenu...) zbog bebe i sve se jako brzo vratilo "na mesto". :)

      Избриши
  9. Draga Mila,
    Sjajan blog, skoro sam ga pronasla:)
    Divni recepti, divne slike, pozitiva na sve strane, samo tako nastavi!:)
    Htela sam da te zamolim ako bi mogla da napises nesto o svojim treninzima, koliko cesto treniras, kad i sl.

    Veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na lepim recima, mnogo mi je drago kada cujem da neko novi otkrije i zaprari blog. :)
      Bice uskoro i taj post, a i o tome kako jedan trening izgleda.
      Veliki pozdrav i za Vas. :)

      Избриши