четвртак, 27. август 2015.

Mrvicasti kolac sa breskvama

Danas vam donosim recept za jedan jako
zanimljiv kolac. Brzo se priprema, lagan je, osvezavajuc.
Mislim da vam cinjenica da moj muz uopste nije lud za vocnim kolacima, a ovim se odusevio moze pomoci oko razmisljanja da li i sami da ga spremite. :)
Mi smo dobar deo pojeli dok je jos bio topao, a tek smo sa onim malim delom koji je ostao u frizideru shvatili da je zapravo mnooogo lepsi kada se ohladi.
Napravila sam i malo fila, koji nije neophodan, pa eto, da znate da je sve jako ukusno i bez njega. 
Ukoliko se odlucite da ga spremite, volela bih da cujem utiske. :)

Od sastojaka vam je potrebno:

Oko 600 g oljustenih bresaka
100 g margarina - omeksalog (ja sam ovog puta koristila onaj sa aromom vanile i divan je)
50 g badema (lesnika ili oraha)
50 g kornfleksa
4 kesice vanilinog secera
50 g secera
70 g brasna

Priprema:

Sve sastojke osim bresaka i 3 kesice vanilinog secera stavite u blender ili multipraktik. Sameljite da postane mrvicasto.

Breskve poredjajte u vatrostalnu posudu. (Ja sam uzela jednu 20x10, a pored toga tri male za sufle).
Pospite sa preostale tri kesice vanilinog secera, pa preko pospite mrvicastom smesom.


Zapecite u rerni na 180C 20-25 minuta.
Ostavite da se ohladi na sobnoj temperaturi pa u frizideru najbolje. 

Mozete sluziti samo ili uz sladoled ili uz fil:
100 g kisele pavlake
30 g secera u prahu
100 ml slatke pavlake 
1 oljustena i na kockice naseckana breskva
Umutite slatku pavlaku, dodajte ostale sastojke i ostavite da se malo prohladi. 

Ukrasiti belom cokoladom. 

 Prijatno. :)

Нема коментара:

Постави коментар