недеља, 6. децембар 2015.

Lazanje


Ne znam za vas, ali ja lazanje obozavam. Neopravdano ih retko pravim, a pritom se poprilicno lako i brzo spremaju... Zato danas sa vama delim svoj recept, pa se nadam da cete ih i sami probati. :)

Od sastojaka vam je potrebno:

Za besamel sos:

50 g putera ili 5 kasika ulja
50 g brasna
Oko 700 ml mleka
1 kasicica soli
Po zelji malkice muskatnog orascica

Sos sa mlevenim mesom:

3 glavice crnog luka
4 cena belog luka
600 g mlevenog mesa (ja sam koristila junece, mozete i svinjsko)
500 ml pasiranog paradajza
So
Biber
Persun
Malo cilija po ukusu
1 kasika secera
Malo ulja

Jos

Kore za lazanje
Oko 200 g rendanog kackavalja 

Priprema:
Besamel sos:

Staviti ulje da se ugreje na srednje jakoj vatri (ja stavim na sedmicu od devet), pa dodati brasno, proprziti, a kada krene da se zgusnjava, dodavati po malo mleka i sve vreme mesati.
Svaki put kada krene da se zgusnjava dodati po jos malo mleka. I pred kraj dodati zacine.

*Mesajte zicom jer je lakse da se ne stvore grudvice
*Najbolje je da dodajete hladno mleko jer sprecava zgrudnjavanje brasna
Sos sa mlevenim mesom:

Luk sitno iseckajte ili jednostavno stavite u blender, pa proprzite na malo ulja. 
Potom dodajte meso, proprizte jos malo, pa dodajte kasiku secera, pasirani paradajz i zacine.

*Ja sam kupila one tvrde kore za lazanje, koje prethodno moraju da se prokuvaju, pa tek onda slazu, ali mozete uzeti i one koje ne zahtevaju prethodno kuvanje, vec se odmah koriste.

U vatrostalnoj posudi slazite kore, pa malo besamela, zatim meso i preko dodajte malo narendanog kackavalja. Tako dok ne potrosite materijal (kod mene je bilo tri reda), ali na kraju zavrsite tako sto cete preliti ostatkom besamela i kackavaljem.

Pecite u prethodno zagrejanoj rerni oko pola sata na 175C.

Prijatno. :)


Нема коментара:

Постави коментар