уторак, 22. децембар 2015.

Pecena jaja

Ovaj recept mi se nekoliko dana provlacio  na sve moguce nacine po drustvenim mrezama i jednostavno nisam mogla da odolim, a da ne napravim i sama. S obzirom na jako pozitivne reakcije ljudi koji su probali, resila sam da podelim recept sa vama ukoliko vam je mozda promakao. 

Od sastojka vam je potrebno:
(Kolicinu prilagodite broju osoba)

Jaja 
Tost hleb
Slanina (listici)
Kackavalj (ja sam koristila listice, a mozete i da narendate malo)
So, biber, persun

Jos:
Kalup-pleh za mafine

Priprema:

Isecite modlicom ili casom krugove od tost hleba i stavite ih na dno pleha. Zatim narendajte malo kackavalja (ili stavite krugove velicine hleba), slaninom "oblozite" rubove kalupa, pa unutra sipajte po jedno jaje i zatim zacinite solju i biberom. 

Pecite u rerni 15 minuta na 200C. (Jos koji minut duze ukoliko volite tvrdo kuvano zumance)
Pospite svezim persunom ili seckanim prazilukom.


Prijatno. :)

4 коментара:

  1. prekreativna si......slucajno sam te "otkrila" na instagramu, i kliknula sam na link i odusevila se.....RESPECT! i za fotografije i za recepte...

    ОдговориИзбриши
  2. Svaka cast za ideju, suprug i deca su bili odusevljeni ruckom... Hvala najlepse na divnim receptima...

    ОдговориИзбриши