среда, 15. април 2015.

Integralni hleb



Za ovaj recept moram mami da se zahvalim. Isprobala sam ga i zakljucila da je jako ukusan i svakako jedan od onih koje bih svakom preporucila. 

Nisu skupi sastojci, nema potrebe cak ni da se mesi.. Nadam se da cete ga i sami probati i podeliti utiske sa mnom.. 

Od sastojaka vam je potrebno:
150 g razanog brasna
150 g integralnog brasna (po zelji mozete i samo jedno od ova dva, mada je ovako ukusnjje)
1 prasak za pecivo
1/2 kasicice soda bikarbone
1 kasika mlevenog lana
1 kasika susama
1 kasika semena bundeve (golica) 
1 kašika suncokretovog semena 
300ml mlake vode
1 kasika maslinovog ulja
1 kasicica soli. 

Sve izmesati viljuskom. 

Izruciti u pleh oblozen papirom za pecenje.

Testo treba da odstoji 1h, nakon toga ga peci 1h i 15 minuta na 200C.

Meni je jos lepsi kada se odozgo pospe sa malkice brasna i kada nozem zasecem nekoliko linija (*kao na slici)

Hleb je jako ukusan i narednih dana, kada se nareze na tanje kriske i zapece u tosteru.








2 коментара:

  1. - Draga Mila ja vec par puta pravim ovaj hleb i još mi nikad nije ispao ovako veliki , ali ukus je fantastičan 👌🏼😊😘

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Dijana... Nije ni ovaj veliki, nego nema sa cim da se uporedi pa deluje tako jer je "sam" na slici. :)

      Избриши