четвртак, 1. септембар 2016.

Slane korpice od lisnatog testa


Evo jednog brzog i jednostavnog recepta za dorucak na primer.. Ili bilo koji obrok u toku dana. Ja bih ovako nesto mogla stalno da jedem. А nastalo je tako sto sam povadila "ostatke" koji su mi ostali  u frizideru, pa neke sastojke mozete promeniti i prilagoditi vasem ukusu. :)

Od sastojaka vam je potrebno:

1 pakovanje lisnatog testa 500 g
(Moje pakovanje je bilo dva bloka po 250g, pa sam pravila dva puta po 4 korpice)
100 g kisele pavlake
100 g vajkrema
100 g krem sira
150 g mocarele (ona tvrdja)
4 trouglica zdenke
75 g camember sira (mozete i kackavalj po zelji)
Malo soli
150 g seckane mesnate slanine ili sunke po zelji

Priprema:

Spojiti sve vrste sireva (mocarelu narendati), osim camember-a.
Istanjiti testo, ne previse, pa iseci nozem na 4 kvadrata. Saviti na trougao i zaseci (kao na slici ispod).
Otvoriti, nafilovati smesom od sira, pa na kraju dodati kockice kamember sira, zatim slaninu ili sunku, pa ukrstiti zasecene delove.





Ponoviti sa preostalim testom i sastojcima. 
Nemojte previse peci odjednom u plehu jer i naraste, pa da se ne zalepi. 
Ja sam pekla dva puta po 4.
Peci na 180 stepeni oko 20 minuta.


Povremeno proveriti (ja sam nozem "busila" kada se fil podizao- da se ne bi isusio. :)

Prijatno. :)



Нема коментара:

Постави коментар