понедељак, 14. децембар 2015.

Brzi desert u casi i intervju


Prvo moram da vam se pohvalim da sam imala priliku da me kontaktiraju divne devojke koje vode sajt Belgradefood i da smo uradile intervju.
Toplo preporucujem da posetite njihov SAJT ukoliko ste u nedoumici gde biste mogli da jedete. Odlicne recenzije, veliki izbor kuhinja i ono sto je meni licno najbitnije, a to je detaljan opis jela, kvalitet, kao i koliko novca cete odvojiti za ista. I naravno, tamo cete videti i sam INTERVJU. :)

Za tu priliku sam resila da pravim Benedict jaja (link za recept je na kraju posta), a za desert sam pripremila nesto jednostavnije. Da vidite da ne mora uvek da bude nesto prekomplikovano kako bi bilo i ukusno. Ne treba vam cak ni rerna ili mikser... Ukoliko i sami zelite da ga pripremite, izvolite recept:

Od sastojaka vam je potrebno:
(Za 6 casa)

400 g vajkrema
600 g kisele pavlake 
150 g secera u prahu
Stapic vanile
1 kasika ekstrata vanile
100 g bele cokolade
50 ml slatke pavlake 

Fil od malina:

250 g zamrznutih malina
4 kasike secera 
1 kesica vanilinog secera

Coko fil: 

100 g cokolade
200 ml slatke pavlake

Priprema:

1. Maline stavite u serpicu, dodajte im 4 kasike secera i vanilin secer, pa ostavite dok ne pocne da vri, a potom kuvajte jos par minuta, a zatim odvojite na stranu i ostavite da se ohladi. 

2. Zagrejte slatku pavlaku, a potom u njoj otopite cokoladu. (Isti je postupak i za coko fil) Takodje ostavite da se ohladi. (I belu i crnu)

3. Sipajte u ciniju pavlaku i vajkrem. Dodajte secer u prahu i polako promesajte. Potom dodajte vanilu, a na kraju belu cokoladu. Sve sjedinite i ostavite malo u frizideru.


U case spricem prvo sipajte beli fil, potom malo fila od malina, pa jos jednom tako, a na kraju dodajte coko fil. Ukrasite po zelji. 

Prijatno. :)

Ovde sam npr pravila bez coko fila i takodje je odlicno i tako. :)


A ovo je jedna od fotografija kako su izgledala Benedict jaja, ceo recept mozete videti OVDE
jos neke slike u samom intervjuu, a ostatak uskoro kod njih na sajtu u vidu recepta. :)

8 коментара:

  1. Svaka cast Mila.Pratim te od samog pocetka i uvek me iznova sve vise odusevljavas.Ostani uvek tako plemenita i inspirativna.
    Maja, Nis

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. JEl mozes samo da kazes koji vajkrem koristis i gde ima da se kupi? Inace prelepo spremas i sve pohvale! :D

      Избриши
    2. Biserov, a ima ga u skoro svakoj prodavnici (idea, maxi...) :)
      Hvala puno. :))

      Избриши
  2. Bravo Mila! Zeljno iscekujem svaki tvoj recept, pravila sam skoro sve. Hvala sto ih nesebicno dijelis. :) Mnogo pozdrava iz Banja Luke! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je sto pratite i isprobavate... Hvala najlepse na lepim recima. Veliki pozdrav i za Vas. :) :*

      Избриши