недеља, 17. мај 2015.

New York Cheesecake

Konacno sam sebe naterala i ovaj cheesecake da napravim. Jela sam ga nekoliko puta i svaki put pomislila kako moram da ga spremim, ali se uvek na kraju pored slicnih sastojaka opredelim za nesto drugo. Divan, lagan, osvezavajuci... Sa malo limuna u sebi i jos malo sosa od voca preko... savrsen.
Nije tezak za pripremu, pa ako zelite i vi da ga probate, evo recepta. 

Od sastojaka vam je potrebno:

Za podlogu:
150 g keksa po zelji (ja sam koristila speculas)
100 g margarina
1 kesica vanilinog secera

Fil:
650 g sitnog sira (ja sam koristila "moja kravica")
150 g kisele pavlake (20%mm)
Narendana korica limuna
4 kasike limunovog soka
4 jaja
170 g secera
2 kesice vanilinog secera
3 pune kasike gustina

Priprema:

Samleti keks sa vanilinim secerom, pa dodati otopljen margarin. 
Sjediniti dobro, pa utisnuti na dno kalupa u kom cete peci cheesecake. 
*Staviti u frizider i ukljucuti rernu na 200C (bez ventilatora).
*Ovo je za kalup precnika 26 cm.


Penasto umutiti jaja sa gustinom, vanilinim secerom i secerom. 

Pavlaku, sir, narendanu koricu limuna i sok sjediniti varjacom, a potom sjediniti, takodje varjacom sa umucenim jajima.

Potom izliti tu smesu na podlogu od keksa i staviti u prethodno zagrejanu rernu.


Tako peci 15 minuta, a zatim bez otvaranja rerne smanjiti temperaturu na 150C i peci jos sat vremena.

Ostaviti da se prohladi, pa nozem odvojiti od ivice pleha i staviti u frizider da se dobro ohladi.

*Kao preliv sam uzela mesavinu crvenog voca, dodala nekoliko kasika secera i onda samo malo prokuvala. Na kraju sam ukrasila sa malo cokolade.

Prijatno. :)

1 коментар:

  1. Idealna prilika da probam da napravim još jednu verziju omiljenog voćnog kolača...hvala ti draga!

    ОдговориИзбриши