уторак, 14. април 2015.

Brownie



Pa da pocnemo, a kako drugacije nego sa cokoladom. Predstavicu vam jedan jako jednostavan recept za predivni brownie
Ja sam pravila manju meru, za pleh 20x20cm, a za neki veci pleh bih vam preporucila da duplirate sastojke. 

Bice vam potrebno:
200 g cokolade za kuvanje
125 g margarina
3 jaja 
70 g secera u prahu
1 vanilin secer
60 g brasna
Prstohvat soli

Ne znam da li znate da je so u cokoladi skoro podjednako vazna kao i u slanom jelu, jer posebno naglasava ukus cokolade. :)

Dakle, 
ukljucite rernu na 165 stepeni,
zatim istopite 160 g cokolade i margarin, a zatim stavite na stranu da se prohlade dok mutite jaja sa secerom u prahu. 

Nakon nekoliko minuta sjediniti te dve smese i dodati im brasno i so.
 
Na kraju umesati preostalih 40 g cokolade iseckane na manje delove. 
Izliti u pleh i staviti da se pece 20 minuta. 
I to je sve. :)



Podjednako je ukusan samostalno ili sa secerom u prahu kao i kada dok je jos topao stavite na njega kuglu omiljenog sladoleda.. 
Iznenadite drage ljude, a prvenstveno sebe..








Vidimo se uskoro sa novim receptom. 
Pozdrav, 
Mila. :)


4 коментара:

  1. Isprobala recept i odusevljena sam kao i moji gosti ��
    Brzo i jednostavno, sto je mnogo bitno, za nas mame sa malo slobodnog vremena... A ukus- mmmm...
    Radujem se blogu i novim receptima. Samo nastavi da nas inspirises! Veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман14. јун 2015. 15:57

    Preukusni! Ja sam smesu sipala u papirne korpice ,pa u pleh za mafine,ma nema greške :-) Svi recepti su vam zaista sjajni,svaka čast ! Pozdrav !

    ОдговориИзбриши